MMA Helsinki: Kiinnostaako arvokisamitalistin hiihtokoulu?

Kiinnostaako arvokisamitalistin hiihtokoulu?

Jari ja Eetu Isometsä opastavat jäsenistämme hiihdon saloihin niin aloittelijat kuin edistyneetkin. Hiihto on teknisesti vaativaa ja oikean tekniikan taitaminen keventää rasitusta ja lisää hiihtonautintoa huomattavasti. Hiihtokouluissamme käydään läpi kaikki eri tekniikat alamäkien laskusta jyrkimpiin ylämäkiin.

Tartu erinomaiseen tilaisuuteen ja lähde palauttelemaan hiihdon saloja ammattilaisten opeissa edullisella jäsenhinnalla.

Ajankohdat:
Opetus alkaa klo 17.30 ja oppitunnin kesto on 60 minuuttia. Opetus tapahtuu Oittaalla tai Paloheinässä.

25.11  P
2.12  V
9.12 P
16.12  P
13.1  V
20.1  P
27.1 P
3.2  P
10.2  V
17.2  V

V= vapaatekniikka
P= perinteinentekniikka

Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen tapahtuu sähköpostitse viisi päivää ennen ajankohtaa suoraan kurssijärjestäjään: isometsatraining@gmail.com . Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita MMA Helsingin jäsenyytesi sekä jäsennumerosi.

Huomioithan, että ilmoittautumisia ei tehdä paikallisyhdistyksellemme.

Jäsenhinta
Jäsenhinta 20,00€ . Maksu maksetaan kurssijärjestäjälle.

Ryhmän minimikoko on kolme henkilöä ja maximi koko 30 henkilöä. Mikäli osallistujia on 20 tai yli kerralla niin opetus kahdella opettajalla. Varusteita voi erikseen vuokrata eli omat tai vuokravarusteet.

Lisätietoa tarjotaan mielellään:
isometsatraining@gmail.com