MMA Helsinki: Tervetuloa purjehtimaan Helsingin saaristoon la 06.08.2022 klo 18.00!

This is not Tom Cruise, this is MMA Helsinki Cruise

Lämpimästi tervetuloa MMA Helsingin purjelaivaristeilylle saaristoon lauantaina 6.8. klo 18–21.00! Laivalla pääsee tutustumaan Helsingin saaristoon mereltä käsin, ja laivalla on kollegiaalisen verkostoitumisen lisäksi A-oikeuksin varustettu baari avoinna koko risteily ajan. Vuonna 1949 rakennettu kolmimastokuunari M/aux Kathrina on tunnelmallinen, täysin entisöity perinnepurjelaiva.

Aikataulu:
Lauantai 6.8. klo 18–21.00. Olethan ajoissa paikalla, laiva lähtee satamasta klo 18.00.

Purjehduksen lähtöpaikka:
Lähtö Halkolaiturilta, Helsingin purjelaivasatamasta: Pohjoissatama, Halkolaituri, 00170 Helsinki.
00170, Helsinki
60° 10′ 16.7” N
24° 57′ 42.6” E

Kenelle:
Purjehdus on tarkoitettu ensisijaisesti MMA Helsingin jäsenille. Kukin jäsen saa kuitenkin kutsua mukaan ystävänsä tai kumppaninsa avecina, jolle risteily on erinomainen tilaisuus tutustua ammattijärjestömme tarjontaan ja tekijöihin. Avecisi liittyessä ammattijärjestömme jäseneksi ja muiden liittymisen ehtojen täyttyessä saat jäsenenämme 50 € GoGift-lahjakortin tai 50 € alennuksen omasta jäsenmaksustasi. Lisätietoa jäsenyyden suosittelusta ja tarkemmat ehdot löydät täältä.

Hinta:
Liput purjehdukselle MMA Helsingin jäsenelle 10,00 €/lippu ja avecille/ystävälle 15,00€/lippu. Liput ostetaan Lyytin kautta ennakkoon, viimeinen myyntipäivä on to 04.08. klo 18.00. Mikäli avecisi on MMA:n jäsen tulee hänen ilmoittautua purjehdukselle omalla ilmoittautumisellaan oikeellisen hinnan saamiseksi. Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova.

Ilmoittautuminen:
Ilmoittautuminen tapahtuu oheisen linkin kautta:

Lisätietoa ennen ja tapahtumapäivänä tarjoaa mielellään:
mmahelsinki.tapahtumat@gmail.com

Tartu loistavaan tilaisuuteen tutustua purjelaivalla Helsingin upeaan saaristoon.

Lämpimästi tervetuloa!

MMA Helsinki