Kaunista alkavaa syksyä jäsen!

Kaunista alkavaa syksyä myynnin ja markkinoinnin ammattilainen!

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten Helsingin alueyhdistys toivottaa kaunista alkavaa syksyä vallitsevasta Covid-19 -pandemiasta huolimatta. Paikallisyhdistyksemme on aloittanut jälleen työvaliokunnan sekä hallituksen kokoukset, jotka toteutetaan vallitsevasta yhteiskunnallisesta tilanteesta johtuen verkon kautta.

Kiltatoiminnassa monet killoistamme ovat joutuneet tekemään nopeitakin muutoksia ja päivityksiä omaan ohjelmaansa, joka on tarkoittanut valitettavasti myös joidenkin tapahtumien peruuttamista. Killat ovat tiedottaneet mahdollisista peruutuksista ja järjestelyistä tapahtumiin ilmoittautuneita. Kiltojen ohjelmaa on päivitetty nettisivuille, oletko jo tutustunut kiltojen ohjelmakalentereihin? Osan killoista kohdalla ohjelmaa ollaan vielä päivittämässä ja killat pidättävät oikeudet mahdollisiin muutoksiin ohjelmakalenterissa. Jäsentemme turvallisuus sekä valtioneuvoston ohjeiden noudattaminen ovat kaiken keskiössä.

Paikallisyhdistyksemme tiedottaa myös lähestyvästä sääntömääräisestä syyskokouksesta, jossa jäsenemme pääsevät valitsemaan myös uusia hallituksen jäseniä erovuoroisten tilalle.

Olethan yhteydessä meihin, mikäli toimintamme tai ohjelmamme paikallisyhdistystasolla herättää kysyttävää. Yhteystietomme löydät paikallisyhdistyksemme nettisivujen ”Yhteystiedot” -osiosta.

Syksyisin terveisin

MMA Helsinki