MMA Helsingin hallitus 2022: Ehdolle asettuneet henkilöt

Sivulle on koottu ennakkoon hallitukseen 2022 ehdolle asettuneiden henkilöiden esittelyt ja kuvat. Hallitus 2022 valitaan sääntömääräisessä syyskokouksessa 15.11.2021 Helsingin kulttuurikeskuksessa sekä hybriditoteutuksena Teams -sovelluksessa.

Lisätietoa hallitukseen hakeutumisesta löydät täältä.
Lisätietoa sääntömääräisestä syyskokouksesta löydät täältä.

KATARIINA HAAPANEN

Toimin paikallisyhdistyksemme istuvana puheenjohtajana sekä ammattijärjestömme hallituksen varapuheenjohtajana. Olen asettumassa ehdolle paikallisyhdistyksemme puheenjohtajan tehtävään. Vuodelle 2022 haluan jatkaa jo aloitettua markkinointimme tehostamista ja paikallisyhdistyksemme näkyvyyden tukemista, hallituksen ja kiltojen yhteistyön edistämistä sekä jäsenlähtöistä toimintaa, joka mahdollistaa ketterän, jäsentemme toiveisiin perustuvan ohjelmatarjonnan tuottamisen.

Hallituksen puheenjohtajana haluan osallistaa kaikkia tekijöitä omien mielenkiinnonkohteiden mukaiseen toimintaan sekä aktiiviseen hallitustyöskentelyyn. Työtehtävät tulee jakaa tasaisesti tekijöiden kesken ja muistaa toimintamme ydin, raikas ja moderni, tulevaisuuden tiennäyttäjien ammattijärjestö. Hallituksen hyvä ja arvostava yhteishenki toimii tekemisen tukipilarina, jota tulee yhä edistää keskustelevalla kulttuurilla, yhteisellä tekemisellä ja tasapuoliselle työnjaolla.

Työtehtävissäni toimin Suomen suurimman kotimaisen vartiointiliikkeen markkinointipäällikkönä sekä toteutan oikeustieteen opintoja. Vapaa-aikaani täyttävät myös riita- ja rikosasioiden sovittelutehtävät sekä seniorikoiran kanssa liikkuminen luonnossa.

Hymyillään, kun tavataan!

——————————————————————————————–
MIKKO NENONEN

Olen 50-vuotias helsinkiläinen, pitkänlinjan kaupan alan ammattilainen. Toiminut useissa eri positioissa ja eri tuotealueilla yrittäjänä, työntekijänä kenttämyynnistä-johtotehtäviin. Ostot, tuotekehitys, myynti ja markkinointi. Nyt toimin kemianalalla.

Olen toiminut yhdistyksissä ja luottamusasemissa ennenkin ja nyt mm. JOME Partiosäätiön hall.puh.joht. Noista halutuista toimenkuvista, ehkä kirjoitushommat, olisivat mielekkäitä.  Aikaa työn hoitamiseen pystyn varmasti irroittamaan sen minkä se vaatii.

Linked in: https://www.linkedin.com/in/mikko-nenonen-007/

—————————————————————————————————-
PAULIINA RAMBERG

Olen työskennellyt myynnin parissa lääke-ja laiteteollisuudessa 8 vuotta. Sitä ennen työskentelin markkinoinnin parissa tapahtumatoimistossa useamman vuoden. Koulutukseltani olen Master of Business Administration (YAMK).

Olen iloinen ja pirteä tiimipelaaja. Tapahtumien järjestäminen ja koordinointi on minulle mukavaa! Olisin mielelläni mukana tukemassa paikallisyhdistyksen toimintaa.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/mwlite/in/pauliina-ramberg-34ba1693